Tourist Management System

Ovdje su navedene funkcionalnosti koje nudi naš sustav za vođenje turističkog smještaja...

Funkcionalnosti

U popisu niže taksativno su navedene funkcionalnosti koje nudi naše poslovno rješenje za vođeme turističkim smještajem.

Funkcionalnosti javnog dijela sustava

  1. Hotel/Vila/Apartmani
    1. Tekstualni opis (1)karakteristika objekta, (2)lokacije, (3)plaža, (4)restorana vile/hotela/apartmana/soba
    2. Slikovni opis (1)karakteristika objekta, (2)lokacije, (3)plaža, (4)restorana vile/hotela/apartmana/soba
  2. Smještaj
    1. Tekstualni opis karakteristika s cijenama pojedinih smještajnih jedinica vile/hotela/apartmana/soba
    2. Slikovni opis karakteristika pojedinih smještajnih jedinica vile/hotela/apartmana/soba
  3. Rezervacije
    1. Kalendar popunjenosti vile/hotela/apartmana/soba u REALNOM vremenu
    2. Mogućnost direktnog slanja upita za rezervaciju sobe/apartmana vlasniku smještajnih kapaciteta. Sustav automatski potencijalnom gostu računa ukupni iznos naknade prema cjeniku koji vlasnik određuje na privatnom dijelu poslovnog sustava
    3. Automatizirano slanje upita e-mail porukama s umetnutim „Općim uvjetima poslovanja“ vlasniku te u kopiji klijentu
  4. Akcije
    1. Komunikacija prema klijentima raznih promotivnih akcija
  5. Karta
    1. Izrada detaljne rute dolaska do objekta (udaljenost, ruta kretanja i vrijem potrebno za dolazak)
    2. Smještaj objekta na Google karti
  6. Mjesto
    1. Tekstualno /slikovni opis mjesta u kome se nalazi vila/hotel/apartmani/sobe koje su predmetom iznajmljivanja
  7. Atrakcije
    1. Tekstualno /slikovni opis atrakcija u blizini vile/hotel/apartmana/soba koje su predmetom iznajmljivanja
  8. Vrijeme
    1. Vremenska prognoza mjesta u kome se nalazi vila/hotel/apartmana/sobe koje su predmetom iznajmljivanja (detaljna dnevna i za narednih sedam dana)
  9. Kontakt
    1. Kontakt podaci vlasnika vile/hotel/apartmana/soba (Google maps karta, adresa, telefon, fax, mobitel, web, e-mail, GPS koordinate objekta)
  10. Facebook integracija
    1. Kontakt podaci vlasnika vile/hotel/apartmana/soba (Google maps karta, adresa, telefon, fax, mobitel, web, e-mail, GPS koordinate objekta)
  11. Višejezičnost
    1. Javni dio poslovnog sustava je dostupan na šest svjetskih jezika
    2. Iznajmljivač (vlasnik) sustava sad odabire koji jezici će biti korišteni

Funkcionalnosti privatnog dijela sustava

  1. Upravljanje smještajem
    1. Kreiranje objekta ili vrste smještaja (1/1,1/2, Apartman ili sl.)
      1. Opis zajedničkih karakteristika objekta ili vrste smještaja
    2. Kreiranje soba/apartmana kao potkategorije
      1. Opis soba/apartmana kao potkategorije
  2. Upravljanje sezonama
    1. Definiranje sezona (trajanje pojedinih razdoblja za koje se potom u odjeljku „Cijene“ definiraju cijene smještaja)
  3. Upravljanje cijenama
    1. Upravljanje cjenikom unutar pojedinih sezona i dodatna 4 signalizacijska kriterija:
      1. Regularna cijena smještaja (iznos definiran u cjeniku se pojavljuje na javnom dijelu)
      2. Cijena po dogovoru (iznos definiran u cjeniku se NE pojavljuje na javnom dijelu već se komunicira „PO DOGOVORU“)
      3. Akcijska ponuda (iznos definiran u cjeniku se pojavljuje na javnom dijelu uz pojavu CRVENE zastavice „AKCIJA“)
      4. Last minute ponuda (iznos definiran u cjeniku se pojavljuje na javnom dijelu uz pojavu PLAVE zastavice „LAST MINUTE“)
    2. Prikazivanje cijena u dvije željene valute (npr. kn i €)
  4. Upravljanje klijentima
    1. Unos klijenata nositelja rezervacije
    2. Unos pripadajućih dodatnih članova rezervacije
    3. Upravljanje svim osobnim podacima klijenata
  5. Upravljanje rezervacijama
    1. Obavljanje rezervacije na zajedničkom kalendaru popunjenosti
    2. Obavljanje rezervacije na kalendaru uz popust ili uvećanje cijene
    3. Otkaz rezervacije klijenta
  6. Rad s računima
    1. Automatsko kreiranje računa klijentima
    2. Editiranje računa klijentima
    3. Izdavanje računa u PDF obliku
    4. Storniranje računa
  7. Rad s upitima
    1. Obrada on-line upita upućenih s Interneta potencijalnih klijenata
    2. Transfer on-line upita u status klijenta
    3. Evidentiranje uplate avansa
  8. Izvještaji
    1. Popis gostiju u hotelu na traženi datum
    2. Prikaz podataka radne smjene:
      1. novac zaprimljen od gostiju (po kriterijima; gotovoina, kartice i sl.)
      2. ispis gostiju koji dolaze u hotel na dan radne smjene
      3. ispis gostiju koji odlaze iz hotela na dan radne smjene
    3. Izvještaj o prihodima:
      1. filtriranje po kategoriji: bruto/neto prihod, poreza
      2. filtriranje po godini izrade računa
      3. filtriranje po sobama
      4. filtriranje po uslugama
      5. filtriranje po djelatnicima
      6. filtriranje po statusu (plaćeno/neplaćeno)
      7. filtriranje po vrsti plaćanja (gotovina, virman, kartice...)
      8. filtriranje po vrsti računa (Predračun,R1,R2)
    4. Distribucija prihoda po sobama
    5. Distribucija prihoda po uslugama
    6. Distribucija prihoda po djelatnicima
    7. Prikaz potencijalnog prihoda od smještaja
    8. Statistika online pristupa sajtu
  9. Postavke sustava
    1. Upravljanje korisnicima sustava
    2. Upravljanje rolama s različitim ovlastima:
      1. Administrator sustava
      2. Recepcioner
      3. Prodavač
    3. Upravljanje jezicima sučelja:
      1. osnovni jezici sučelja: HR, EN
      2. dodatni jezici sučelja: DE, CZ, IT
      3. mogućnost i drugih jezika sučelja
    4. Upravljanje vrstama usluga koje se nude
    5. Info podaci o vlasniku sajta koji se reflektiraju na javni dio, račun i dr.
    6. Promjena tečaja i odnosa među dvjema odabranim valutama
    7. Mogućnost privremenog isključivanja cjelokupnog sajta ili postavljanje sajta u mod održavanja

Automatsko obavješćivanje

Potencijalno prijevarno ponašanje korisnika sustava (prodajnih agenata ili recepcionara) je u potpunosti onemogućeno budući su sve akcije u privatnom dijelu poslovnog sustava popraćene automatiziranim porukama prema vlasniku objekta (administratorima sustava). Poslovni sustav automatski šalje poruke u sljedećim slučajevima:
  1. On-line upit klijenta o rezervaciji na javnom dijelu (poruka se šalje i klijentu)
  2. Obavljanje rezervacije (booking) na kalendaru popunjenosti
  3. Otkazivanje rezervacije na kalendaru popunjenosti
  4. Potvrda (Check-out) računa klijenta kad se vrši naplata
  5. Storniranje računa klijenta

Korisničke uloge

Svaka vrsta korisnika u sustavu (korisničke uloge) ima određeni skup funkcionalnosti i dozvola koje može obavljati te različit skup podataka koje može vidjeti.
  1. PRODAVAČ - je osnovno uloga u sustavu i među korisnicima ovog tipa postoji kompletna izolacija što znači da jedan prodavač može vidjeti samo svoje aktivnosti, samo goste koje je sam unio u sustav, može vidjeti podatke o rezervacija samo onih gostiju koje je sam unio te samo svojim gostima može izdati račun. Ova vrsta korisnika nema mogućnost pregleda statistika i izvještaja koji postoje u sustavu i namijenjena je prodavačima smještaja, vanjskim agentima i turističkim agencijama koje vrše rezervaciju smještaja.
  2. RECEPCIONER - je uloga koja ima dodatnu mogućnost pregleda upita korisnika s Interneta te ih može obrađivati, može raditi check-in rezervacija kod prijave gostiju u hotel, može izrađivati ograničen skup izvještaja (izvještaj radne smjene i sl.).
  3. ADMINISTRATOR - je uloga namijenjena vlasniku smještajnog objekta odnosno onima koji vode poslovanje objekta. Ova uloga može kreirati druge korisnike sustava i pridijeliti im potrebnu ulogu. Administrator imaju mogućnost mijenjanja podataka o sajtu, dobiva sve gore navedene obavijesti e-mailom, može gledati sve izvještaje distribucije prihoda i pristupa sajtu, vidi izvještaj kontrole radnih smjena i dr.